Úvod > Kariéra > ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ HLAVNÍ ÚČETNÍ
 

ORGREZ, a.s. poskytuje služby v řadě specifických oborů elektroenergetiky. Jsme stabilní společnost s více než 60letou tradicí na trhu. Historie společnosti, a především přístup našich kvalifikovaných odborníků, jsou zárukou pevného postavení společnosti na energetickém trhu.

Pro účetní oddělení v Brně přijmeme nového kolegu / kolegyni na pozici

Zástupce/zástupkyně hlavní účetní

CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ

  • spolupráce při vytváření a upřesňování metodiky účtování a implementaci českých obecně závazných
  • právních předpisů do vnitřních účetních směrnic účetní jednotky,
  • spolupráce při vytváření vnitřních účetních směrnic pro oblast vedení účetnictví,
  • kontrola správnosti vedení účetnictví podle obecně závazných právních předpisů,
  • sestavování měsíčních / ročních závěrek, spolupráce při tvorbě statutárních a statistických výkazů,
  • vedení mzdové evidence,
  • statistická a rozborová činnost v oblasti plánování mezd,
  • zpracování účetních operací (banky, mzdy, časová rozlišení),
  • zpracování daňových přiznání,
  • zodpovědnost za správné účtování dokladů (faktury, cestovní příkazy, pokladna, atd.),
  • komunikace s oprávněnými institucemi,
  • spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími externími subjekty, příprava a shromažďování potřebných podkladů,
  • vedení pravidelných inventarizací, jejich plán, provedení a vyhodnocení,
  • archivace účetních dokladů dle legislativních požadavků.

CO BY BYLO DOBRÉ MÍT

  • SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru,
  • praxe v oblasti účetnictví min. 5 let,
  • znalost českých účetních standardů a daňových zákonů,
  • dobrá znalost MS Office,
  • ochota vzdělávat se a sledovat legislativní změny v oboru,
  • schopnost koordinovat tým kolegů,
  • znalost IS HELIOS výhodou,
  • komunikativnost a flexibilita,
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost.

CO MŮŽEME NABÍDNOUT

  • pracoviště v Brně, přátelský a podporující kolektiv,
  • smysluplnou práci s jasnými pravidly a možností realizace,
  • příjemné pracovní prostory,
  • zaměstnání na hlavní pracovní poměr u stabilní a ekonomicky silné společnosti
  • odpovídající mzdu + roční odměny podle výsledků společnosti
  • možnost profesního růstu,
  • 5 týdnů dovolené + 3  dny „sick days“,
  • příspěvek na stravování formou stravenek,
  • příspěvek na dovolenou, kulturu, zdravotnictví a tělovýchovu,
  • možnost bezúročné půjčky,
  • pružnou pracovní dobu.

Nástup: možný ihned nebo dohodou.

Pracoviště: ORGREZ, a.s., Hudcova 76/321, 612 00 Brno – Medlánky

V případě zájmu o tuto pozici zašlete, prosím, svůj životopis na email: andrea.krivankova[z]orgrez.cz, nebo přímo kontaktujte HR Generalistu společnosti
Mgr. Andreu Křivánkovou, Ph.D. na tel.: +420 725 357 400

on-line formulář

Kontaktní formulář na aktuální pozici

Osobní údaje

Povolený typ příloh: txt,doc,xls,zip,rar,jpg,png,pdf Maximální velikost: 5.0 MB Počet příloh: 0 / 3

Poučení

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ORGREZ, a.s., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/279 (GDPR).

Prohlášení

Zasláním životopisu do společnosti ORGREZ, a.s. prohlašujete, že jste byl ve smyslu článku 13 GDPR řádně informován o zpracování osobních údajů a o právech a povinnostem s tím spojených. Poskytnutím těchto dat zároveň potvrzujete jejich správnost a pravdivost.

Souhlas se zpracováním osobních údajů v databázi uchazečů

Chci zvýšit své šance na uplatnění v budoucnu, a proto souhlasím, aby společnost ORGREZ, a.s. nad rámec výběrového řízení na uvedenou pracovní pozici dále zpracovávala mé osobní údaje pro účely evidování mé osoby a nabízení obdobných pracovních příležitostí. Souhlas uděluji na dobu 3 roky, lze jej kdykoliv odvolat, avšak odvoláním souhlasu zároveň není dotčena zákonnost zpracování osobních údajů do okamžiku odvolání. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněním zaměstnancům společnosti, a to pouze v míře nezbytné pro účely zpracování.

 
vyrobila Omega Design